2020-06-04

Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

21 maja br. podczas wirtualnej ceremonii w mediach społecznościowych rozdane zostały nagrody w drugiej edycji konkursu Love Cosmetics Awards.

Wśród nagrodzonych znalazły się światowe koncerny, znane polskie firmy kosmetyczne oraz perspektywiczne start-upy. Profesjonalne jury wybrało najlepsze produkty, firmy i osobowości, które w pełni zasługują na szeroką promocję ze względu na stojące za nimi wartości, jakość i wiarygodność.

Laureatami w tej edycji były zarówno kosmetyki znanych marek, np. L’Oreal Paris, Floslek, Ziaja czy Pharmaceris, ale też produkty zgłoszone przez marki niszowe, takie choćby jak Krayna, Slaap czy Bosqie.  Wśród nagród biznesowych statuetkę Love Cosmetics Awards w kategorii #Impactful Personal Brand otrzymała Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firmy Oceanic. Nagroda #Best-In-Class Marketing trafiła do firmy Bielenda, a za działania w internecie i social mediach wyróżniono marki Neo Nail i Eveline Cosmetics.

Wszyscy laureaci reprezentują to co najlepsze w PL-Beauty. Zgodnie z maksymą Konkursu #brand #emotions #quality oferują konsumentom silne marki, za którymi stoi niepodważalna jakość i zaangażowanie emocjonalne.

Pomysłodawczynią i organizatorem konkursu jest Lidia Lewandowska – właścicielka
firmy konsultingowej Cosmetics Insight Poland oraz redaktor naczelna portalu WirtualneKosmetyki.pl 

Jurorami w konkursie są Jolanta Tkaczyk (Akademia Leona Koźmińskiego),  Jagoda Prętnicka – Markiewicz (ekspertka social media), Jolanta Fraszyńska (aktorka), Maria Kowalczyk (dziennikarka, influencerka), Justyna Koziej (Dr Koziej Instytutu Badań Kosmetyków), Anita Błaszczak (dziennikarka Rzeczpospolitej) oraz Lidia Lewandowska (przewodnicząca jury).

Ze względu na bezprecedensową sytuację związaną z COVID oraz wspaniałą reakcję firm kosmetycznych na kryzys pandemii, organizatorka projektu LCA 2020 zorganizowała akcję specjalną „Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie”. 10% z działań reklamowych związanych z LCA trafiło na konto Fundacji.  „Dziękuję z całego serca wszystkim firmom zaangażowanym we wsparcie Fundacji. Po raz kolejny pokazaliśmy wielkie serce jako najpiękniejsza branża polskiej gospodarki” – powiedziała Lidia Lewandowska.